Skip to content

Hjertevill

Trusselen om å isolere meg på rommet mitt er herved satt ut i praksis. Hvis du ser bort ifra joggeturen tidligere i dag da selvfølgelig. Nå virker det som om jeg, som alle andre bloggere, har hivd meg på Nike+-bølgen. Sannheten er at jeg kjøpte dette utstyret for nesten ett år siden! Snakk om å være forut sin tid. Må likevel innrømme at jeg ikke har brukt det et stort antall ganger, til tross for at jeg jogget ganske mye i fjor vår. Grunnen er så enkel som at jeg rotet bort både brikken for å ha i skoa og brikken for å ha i iPoden, typisk. Vel, plutselig lå begge brikker framme fint plassert i boksen de kom i, ikke spør meg hvordan. Kan sikkert takke mamma for det.

last

Som siste farge i min sengetrekk-obsession har vi brun. Har ikke kommet så langt at jeg har to sett med blått og brunt så jeg mikser dem imens, ganske fint likevel. Venter for øyeblikket på Rosenborg-kamp hvor jeg forventer at vi sender Brann på hue og rævva hjem, god tur sier jeg bare.

