Skip to content

Hjertevill

Ekstremt slapp på bloggfronten i det siste, må vel bare beklage den litt. Har blitt litt mye å gjøre, litt lite tid til alt annet. I går var det fest, ikke sånn supersuper fest, men var greit artig likevel. Fest er den perfekte unnskyldning for hæler, noe jeg elsker til tross for at jeg på hæler er omtrent… 180? Jepp, sånn omtrent monsterhøyde. Med disse skoene klarer jeg likevel ikke å holde meg unna, LOVE them!

img_3529

Disse skoene fra H&M er så MÅ-HA at jeg gråter! Selvfølgelig utsolgt i min og de fleste andre størrelser. Selvfølgelig også en 10 centimeters hæl.dxl722_72553_09090_65_1227

Neida, skal ikke gå helt moteblogg på dere. Fest i går gir automatisk slappavdag i dag. At det er ferie gjør hele helga så mye bedre. Mattepåska er ikke i gang enda, må finne ut hvor og når søskenbarnet mitt befinner seg først.

