Skip to content

Hjertevill

Dere vet den tannkremreklamen som snakker om syreskader og at det ikke finnes en behandling for dette enda. Vel, den burde vært litt mer effektiv. Her snakker vi minimum 4 epler per dag og i dag også litt pepsi max. Syreskader? Pøh, jeg spytter syreskader rett opp i… tennene! Eheeee. Neida, skal gi meg med all denne humoren før dere detter om.

nammm

Bare sånn i tilfelle der vurderte å droppe kveldsepla, tull og tøys.

I går var jeg så dum at jeg gjorde det store feilgrepet av å gjøre leksene mine. I dag går jeg ikke i den samme fella! Twilight for femte gang, nå tv-serier, så mye bedre! Tre skoletimer i morgen, lett, kan nesten kalle det ferie allerede. Vi har forresten fått midtterminsvurderinger og snittet mitt er nå 5.3, bare for å skryte litt av meg selv, trenger det.

