Skip to content

Hjertevill

I dag er føler jeg at jeg har pittelitt grunn til å være stolt av meg selv. For det første ble jeg igjen på skolen og tok geografi-prøven som jeg i går kveld presterte å ikke engang lese det første av de tre kapitlene vi hadde prøve i. For det andre hadde jeg med mat på skolen i dag, og spiste den til og med! Altså, det må være første gang siden… barneskolen!

Ellers er det forresten bare å glemme alle tanker om vår og tidlig sommer, det SNØR! Regn er greit, snø er helvette. I morgen er det uansett bare slaps og dritt likevel. Jaja, bare 3 skoledager igjen til mattepåska 09. Søskenbarnet kommer hjem fra Trondheim og NTNU, gjett hvem som skal utnytte det bli flink i matte? Jepp, meg. Ellers blir det forhåpentligvis ei ganske rolig uke, noe ser veldig fram til. Jeg trenger å lade opp til sommeren, ehh? Noe i den dur i alle fall.20080928182738

Jeg er som vanlig forelsket i alt fint, det innebærer mange bilder av kaniner, mennesker som klemmer eller kysser og sommersol.

