Skip to content

Hjertevill

Matteprøven gikk bra, tror jeg. Desverre har det seg sånn at de prøvene jeg er mest spente på ofte er de som ender best, mens de hvor jeg håper på noe bra på, ender med å skuffe meg. Krysser fingrene og håper på det beste i mellomtiden.

Sola som endelig har bestemt seg for å komme fram får meg i et imponerende godt humør. Skoledagen blir så mange ganger lettere når du sitter med ryggen mot vinduet og kjenner solsteiken varme til det punktet hvor du nesten blir svett, nesten. Gåturen hjem virker som 2 sekunder i forhold til den halvtimen det kjentes ut som i vinter. Se, nå snakker jeg som om det var sommer. Når våren først (nesten) er her og jeg har fått slengt på meg skinnjakka er det ikke mye som får den av meg igjen. Jeg vil ha lyse sommerdager på scooteren, sommerkjoler, tøysko, is og gress hvor jeg kan ligge og blåse såpebobler opp i lufta, helst nå.

20090207140834

