Skip to content

Hjertevill

Grunnen til at jeg har vært(og fortsatt er) fullstendig fraværende i dag er rett og slett matte. I morgen har vi en 4-timers matteprøve og jeg MÅ virkelig få 4 i år. 4 kommer ikke av seg selv, i det minste ikke for meg, og jeg må dermed jobbe. Heldigvis ordnet jeg så to i matteklassen min ble med meg hjem etter skolen og vi har faktisk sittet i ro rundt kjøkkenbordet fra det øyeblikket vi kom hjem og helt til… nå! Så mye matte har jeg ikke gjort på hele dette skoleåret, det sier vel nok om innsatsen min. Nå er jeg dødstrøtt og drittlei, men skal regne gjennom øvingsoppgavene én siste gang. Ønsk meg lykke til i morgen, jeg trenger det virkelig.

math

Håper dere har hatt en langt mer avslappet dag enn meg. Det verste er at jeg kan ikke engang trøste meg at det blir bedre i morgen, for på torsdag er det samfunnsfagprøve! Sånn, nå har jeg sutret ferdig! God natt.

