Skip to content

Hjertevill

Jeg tror jeg har et eget gen eller noe som gjør at jeg, og bare jeg, overlever i helt syke temperaturer og luftforhold oppe på rommet mitt. Er så og si overbevist om at mange andre rett og slett hadde blitt kvalt i forsøket, så jævlig er det til tider.

Må bare innrømme at jeg har særdeles lite å komme med i dag. Tenkte egentlig jeg skulle ta bilde av middagen siden den var så forbaska god, her snakker vi strimlet kylling, nudler, wok og spice mix. Hvis du tilfeldigvis er ute etter å fikse middag til meg vet du nå hva jeg vil ha, lett. Grunnen til at det ikke ble noe bilde er så enkel som at i det jeg skrudde på kameraet viste batteriet seg å være dødt. Skift batteripakke du liksom.. Nei, nå er er klokka straks 12 og jeg har fortsatt et engelsk-brev som ikke er skrevet. So long.

iiwe♥it

