Skip to content

Hjertevill

Kanskje litt sent, men som de sier, bedre sent enn aldri. I går kveld ble det plutselig bestemt at det var kino jeg skulle bruke kvelden min på. Rettere bestemt Menn som hater kvinner. La meg bare starte ved å si; KONGEFILM! Til tross for scener hvor jeg ikke visste om jeg skulle spy eller gråte, kan jeg ikke si annet enn at jeg ble meget imponert, både av filmen og historien! Hele filmen er bra, men høydepunktet for meg er Noomi Rapace som superkul-und-überprO-hackeren Lisbeth Salander, jeg har ikke ord for hvor godt den rollen spilles. Jeg har ikke lest boka, men sånn som jeg innbiller meg at hun skal være, er hun! Jeg tror jeg har fått et lite forbilde i henne, men hvem får vel ikke det når man ser noen som klarer å ha en sånn frisyre og kle den så inni skogen godt? I tillegg så kan jeg vel nevne at dere bør ta en liten titt på musklene, ja musklene(!), hennes hvis dere skulle komme til å se filmen. Sykt er bare mellomnavnet. Konklusjonen er at filmen anbefales på det aller, aller sterkeste! Har du sjansen, dra allerede i kveld, du kommer ikke til å angre, det kan jeg nesten love.

lisbeth-salander2

