Skip to content

Hjertevill

Siden jeg måtte ha epler og mamma er på korøvelse så jeg meg pent nødt til gå turen opp bakken og på Prix. Et par sekunder ute av døra begynte det selvfølgelig å regne, ikke bare regne, styrtregne! Helt ærlig var nok det første som slo meg et ord som egner seg lite på «trykk», men etter et å ha kommet opp bakken må jeg innrømme det viste seg å være ganske… fint! Jeg følte meg på en måte litt ustoppelig i det jeg trosset vær og vind(selv om det var lite av sistnevnte).

regnlove

nam

1,2 kg epler holder vel resten av kvelden, og forhåpentligvis også for i morgen. Føler meg nesten litt Linnéa-wannabe i min obsession over epler. For min del er det Cola Zero som gjelder. Pepsi Max er kun godt når den er iskald, så fort den blir litt varmere smaker den… tamt. Min andre obsession er i dag denne sangen. Jeg klarer rett og slett ikke å slutte og høre på den.

