Skip to content

Hjertevill

I morgen skal det velges fagene vi vil ha til neste år. Dette er «the real deal». Det er nå jeg faktisk må bestemme meg. Noe som er akkurat nå virker litt for vanskelig for meg. For øyeblikket ser det ut som det blir R-matte, fysikk, kjemi og biologi, rett og slett så det forhåpentligvis blir enklere å velge det siste året. Desverre ser det ut som 2.året skal bli et rett og slett jævlig år. Hvordan jeg skal makte å jobbe meg gjennom alle de fagene skjønner jeg nesten ikke, men det må gjøres og jeg ser ikke andre muligheter. Hadde jeg bare visst hva jeg faktisk vil drive med når jeg blir «stor», hadde alt vært så mye enklere. Jeg har ikke en fjerneste anelse.

I kveld har jeg prøvd å la fag-tanker gå. og i stedet slått meg til ro med at det blir realfag og nazijobbing de neste to årene. Så langt har det krevd to bokser ananas og mange liter vann til badekaret. Når mamma kommer hjem håper jeg det skal bli vafler, selv om jeg egentlig ikke har så lyst på det. Men hva gjør jeg vel ikke for kosens skyld.

bad

annananananan

