Skip to content

Hjertevill

Jeg fortsetter trenden og har hatt enda en akseptabelt bra dag. Noe som er en stor forbedring fra de mange drittdagene tidligere! Nok sutring, over til noe fint. I går prøvde jeg noe nytt. Så kresen som jeg er er det svært begrenset med valgmuligheter når det kommer til pålegg. Og det er faktisk sånn at etter å ha spist det samme pålegget på brødskiva i to måneder i strekk(minst) blir man faktisk litt lei, det var i et sånt øyeblikk jeg bestemte meg for å prøve… leverpostei! Jeg hater ordet, synet og egentlig også lukta av det, men noe måtte jeg jo prøve. Det gikk et par sekunder fra jeg satte meg ned med fatet, til jeg faktisk turte å engang ta opp brødskiva med.. posteien på. Da jeg satte tennene i den kunne jeg med en gang konkludere at jada, det smakte akkurat det samme som det gjorde da jeg var mindre. Om jeg liker dette nye pålegget er fortsatt i vurderingsfasen, selv om jeg sannsynligvis må utfordre meg selv ved å gjenta bragden i kveld.

Fra å ha skrevet et helt avsnitt om leverpostei(ordet gir meg nesten frysninger, SÅ heslig er det!), skal jeg gå nå over til det vanlige snikksnakket om hva jeg gjør. EHE!

turb

turk

Hvem har sagt at dette ikke er moteblogg? Som dere ser har jeg dusjet, exciting or what?! Neida, planen er å danse rundt i turkist superundertøy resten av kvelden til blant annet denne sangen.

Jeg nærmest hater hvor fjortiss-emo de er, noe som spesielt gjelder han lange, tynne, ekle wannabe-vokalisten. Som jeg også nå fant ut at er broren til Miley Cyrus(Hannah Montanta), enda mer hat. Likevel kan ikke nekte for at flere av sangene er ganske greie til et ellers godt humør og at han smålubne vokalisten er litt søt.

