Skip to content

Hjertevill

I dag hadde jeg nok en dårlig dag så for å lette på humøret bestemte jeg meg for å laste ned litt lett underholdning, bedre kjent som chick flicks. Til tross for tre filmer ble det the devil wears prada som får i oppdrag å underholde meg fram til det er tid for å legge seg. Det er jo tross alt skidag i morgen, så mye som jeg elsker slike aktivitetsdager er det viktig å møte opp uthvilt og kvikk, EHE! Planen er å komme seg opp til området vi skal være med så få fall som mulig, for så å fikse en sitteplass hvor jeg vil nyte mine grillpølser, kakao og new energy. Forhåpentligvis er alt av konkurranser inteteksisterende da jeg hater å vise fram for alle hvor fantastisk dårlig jeg er til å gå på ski.

Nå skal jeg slappe av og gi så mye faen som overhode mulig de neste minuttene/timene av helgen.

