Skip to content

Hjertevill

Klokka er kvart over 7 og NÅ kan jeg endelig ta helg! Det har seg nemlig sånn at da jeg spurte om noe småtteri med det intervjuet jeg skrev til engelsken i går, var det ikke lov å skrive intervju. Intervju-oppgaven var en par-oppgave og måtte framføres muntlig. Derfor ble jeg nødt til å skrive en helt ny tekst på en helt annen oppgave nå i ettermiddag. Stress? Ja.

Nå som jeg endelig har fri vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til. Eller jo forresten, det er kommet en ny Skins-episode. Senere blir det kyllingtaco, Norske talenter, Nytt på nytt og Senkveld, legg til litt is med daim og peanøtter, Cola zero og potetgull så har dere kvelden min. Oppdaget plutselig at French Fries har kommet (tilbake?) i paprikasmak da jeg var på butikken, så det skal prøves i kveld. Peiling på om det er godt?

frenchfriesp

