Skip to content

Hjertevill

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that’s playing
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don’t lie and try to pretend your cool…

Opening Credits: Erik & Kriss – Hvorfor ble det sånn (ser ikke spesielt lyst ut fra starten av)

Waking Up: Surferosa – Popnonstop

First day of School: Sígur Rós – Hafssól

Falling In Love: Queen – You don’t fool me

First Kiss Song: Mew – Comforting sounds

Fight Song: The Ark – Prayer for the weekend

Breaking Up: Sígur Rós – Avalon

Prom: Håkan Hellström – Nu kan du få mig så lätt

Life: The Killers – All the pretty faces

Mental Breakdown: The Kooks – Always where I need to be

Driving: Corinne Bailey Rae – I’d like to[weekender mix]

Flashback: Metro Station – Tell me what to do

Getting Back Together: Kings of Leon – Charmer

Wedding: The Kooks – Naive

Birth of a Child: Lily Allen – Not fair

Final Battle: Håkan Hellström – Gatan fram [live]

Death Scene: Glasvegas – Stabbed

Funeral Song: Kings of Convenience – Misread

End Credits: Kings of Convenience – Winning a battle, losing the war

Haha, jeg har virkelig ikke noe mer interessant å skrive. Heldigvis for meg synes jeg sånne iTunes-spørsmål er dritmoro og innbiller meg selv at det gjelder bare første gangen du prøver. Vet ikke helt om jeg håper denne er fullstendig riktig, hvertfall ikke måten å dø på. Sånn egentlig sitter jeg og hører på han her:

I morgen er det meningen jeg skal levere en engelsktekst og ha matteprøve, teksten er ikke skrevet og matten er langt ifra forstått. Jeg har mest lyst til å droppe hele greia og kanskje komme tilbake etter påske.

