Skip to content

Hjertevill

I dag er det et sånn fint lys ute som gjør at hele huset er fylt av et nesten like fint lys. Dette gjør at jeg føler meg litt bedre enn den opprinnelige dritt-følelsa jeg går rundt med. Jeg krysser fingrene for at det er litt lys igjen når jeg skal gå til jobb om ei halvtime, men også at jeg slipper å gå hjem når det er slutt på lyset.

Jeg har en haug med lekser å gjøre, en haug med bilder å ta og en haug med kilo å trene bort, tror nok desverre de blir gjort noe med i kveld. Skal prøve å få gjort noe med alle i morgen, eller i overimorgen, én dag skal de bli gjort i alle fall.

finlys1

finseng

Jeg vet det virker som om dette er det eneste sengtrekket jeg har, men kan informere om at det bare er det eneste som er så fint. Skal poste bilde så snart jeg finner et som er lever opp til dette.

