Skip to content

Hjertevill

På søndag startet jeg sparingen til alle sommerens planer. Til nå er planene ei uke i Lofoten med så og si alt av slekt på mamma si side(oh joy..), ei uke i Sverige med finfine jenter og et Oslo-besøk under Norway Cup. Hva det blir noe av er ikke godt å si enda, men jeg håper selvfølgelig på hele pakka! For å få råd til alt må det litt sparing til og jeg har heretter som mål å legge av så mye som mulig, hver måned fram til sommeren. Blir vel også litt jobbing i sommer som jeg i år skal gjøre mitt beste for å ikke bruke opp(som jeg gjorde i fjor). Blir lettere nervøs over at det ikke skal bli nok penger til alt, men jeg må vel bare prøve å bruke så lite som mulig og spare så mye som mulig. Nå er det slutt på impulskjøp som ikke blir brukt og alt sånn småtteri på byen som jeg heller ikke trenger. Desverre er det å ha med mat på skolen utelukket siden jeg rett og slett ikke takler å spise ei brødskive som har ligget og svettet i en matboks i 3-4 timer.

(flickr)

Hva er dine beste sparetips?

