Skip to content

Hjertevill

Beklager det å ha vært så fullstendig fraværende, men til tross for hva dere kanskje tror så lever jeg enda. I går var jeg på bursdag/fest hos to venninner, kos! Alt for mett nok en gang, noe som stort sett plaget meg hele kvelden. Pyttpytt, var ganske moro likevel. I dag har jeg rett og slett bare jobbet, kjedelig som det er. Ventet og hjalp til i en time ekstra for å slippe å gå hjem, grunnen er vel en blanding av latskap og for lite klær.

Har ingen bilder som viser helt hva jeg hadde på så slenger opp flere for å prøve å gi et lite bilde av hvordan jeg så ut. Se bort fra hei-jeg-er-på-fjortiss-fylla-uttrykket i fjeset vennligst.

img_3364

klc3a6r klc3a6r2

I kveld får jeg besøk av Marte H og Lise. Gidder ikke å lage mat til bare meg selv når jeg er hjemme alene så de kommer for å spise kylling-taco sammen med meg. Mat, sladder og støgg(stygg)-kveld var det vel vi ble enige om, noe som passer meg aldeles perfekt! Det er forresten nest siste kveld i vinterferien, hvor trist er vel ikke det å tenke på? Likevel, som jeg ble minnet på på jobb i dag så er det bare 5 uker til påskeferien!

Hva gjør du i kveld?

