Skip to content

Hjertevill

Jeg har en sånn kveld hvor absolutt alt funker, til tross for at det sikkert ikke gjør det i virkeligheten. Jeg lever i en egen liten verden oppe på rommet mitt hvor jeg egentlig har vært hele dagen. De eneste unntakene er frokosten, da Lise var her og vi gikk en tur for å ikke føle oss så «dagen etter» lenger og selvsagt små turer ned for å hente diverse ting og tang(hovedsaklig mat). Jeg hører musikk som får meg til å ville danse, snakker med folk som får meg til å smile og har det generelt bare sånn at jeg får følelsen av at jeg er glad, ikke bare litt, men skikkelig glad!

I morgen drar jeg til Trondheim hvor jeg skal tilbringe to netter sammen med to av mine beste venner. Om jeg gleder meg? You bet! Data, kamera og hele pakka skal selvfølgelig være med så jeg regner med dere kommer til å høre fra meg.jatakkFine reklamer på bloglovin…

