Skip to content

Hjertevill

Kan vel fortelle at jeg kom meg til Trondheim på første forsøk. Må likevel innrømme at jeg var rimelig nervøs over togbilletten som måtte kjøpes i sånn automat, forbaska automat. Hvordan skal jeg vite om det er rett når det på tidspunkt bare står «I dag»??? Hvafaen, betyr det at man kan kjøpe den når som helst og bruke den så lenge man tar det samme dagen? Vi har ikke tog i Namsos, som dere kanskje skjønner. Uansett, jeg kom meg hit og ble møtt på togstasjonen av to søtinger som til og med vinket! Mens Sara var på trening og sprang Nordlie-testen dro jeg og Marte på nærmeste butikk for å kjøpe påskeegg og brus, forskjell på folk.

datz

martz

fliring

Som dere ser har vi ikke gjort stort mer enn å sitte på rommet til Sara i kveld, likevel, mer enn koslig nok!

