Skip to content

Hjertevill

cocoa

Siden denne er den mest avslappa uka jeg har hatt siden jula unnet jeg meg å ta tre timer søvn etter skolen, deilig. Jeg har spist opp de to eplene som var igjen i skåla, deilig. Nå drikker jeg kakao og ser Frustrerte Fruer, deilig!

Kan ikke si jeg har stort mer spennende å fortelle, dessverre. Føler ikke for å bre ut om noe heller, i og med at jeg nå bare er innstilt på ferie og ikke tenker på stort annet enn den, og Trondheims-turen på torsdag. Og Trondheims-turen i vinterferien. Og våren. Og sommeren. Og Sverige. Og sol. Ja, som dere skjønner er det stort sett bare tiden framover jeg ser fram til, ikke misforstå, det er bare fint. Jeg lar ikke stort og smått bry meg og har det ganske godt for tiden. Å si at man har det godt er enda bedre enn å bare ha det. Små ting gjør meg glad, klær gjør meg glad, mennesker, kakao, gode karakterer, katten min og skolen(!) gjør meg glad. Noen ganger er det ganske fint å være meg må jeg innrømme.

Hva gjør deg glad?

