Skip to content

Hjertevill

Til forskjell fra mine vanlige fest-rutiner har jeg allerede i dag bestemt meg for hva jeg skal ha på på fredagen! Ikke bare har jeg klart det, men jeg har også betalt billetten og vet hvor jeg skal på vors. Jeg har aldri vært så avslappet og lite stresset med tanke på en fest før, godt.

I dag har jeg også vært så snill at jeg har planlagt en liten overraskelse for søskenbarnet mitt som har bursdag i morgen. Han har bodd hos oss den sist uka for å slippe å ta buss hver eneste morgen og jeg og mamma følte at vi burde finne på noe. Derfor kommer tre av kompisene hans hit i morgen etter skolen for å se film og spise pizza. Ikke noe stort, men håper likevel han setter pris på det. Når man prøver å finne på noe sånt innså jeg at jeg har null peiling på hvordan gutter feirer bursdag, eller om de i hele tatt gjør det. Hvor kjedelig må det ikke være å ikke gjøre noe på bursdagen sin?
Nå skal jeg først dusje før jeg finner senga. Jeg ser plutselig at jeg er ganske lik Homer, jeg sover alltid med sokker.

