Skip to content

Hjertevill

Dagen har vært lang. Hadde skole fra 8 til 15.20 og rakk ikke annet enn å hive i meg to knekkebrød før jeg måtte dra videre på salgskurs med jobben fra og med klokka 16. Der satt vi til klokka nådde 19 før jeg og to venninner dro på kafé og småsnakket litt, helt til de stengte faktisk. Etter det gikk jeg og M for å få enda hvitere hjerter på rompa, det funker som alltid. Jeg gleder meg forresten til hun får tatt av gipsen, håper hun har gips-skille.


Jo flere ting jeg får på rommet mitt, jo større rom skulle jeg ønske jeg hadde. I dag har jeg fått ny stol. Den er ikke ny og ikke moderne, men den er stor og har plass til både meg, bena mine og ei bok. Der skal jeg sitte og lese i et titalls av bøker som alle står på lista mi. I stolen min skal jeg både gråte og le, og jeg skal ha gjester som sitter i stolen min. Naiv.Super. er selvfølgelig bare med for pynt og fordi den er så fin og har sider med gule kanter oppå. Jeg leste den ferdig i går, nå er det Men tankene mine får du aldri det går i. Den er… ekkel.
Hva bruker man mandagskvelder på?

