Skip to content

Hjertevill

Grunnen til at jeg ikke skrev i går var at jeg brukte mestparten av dagen på å lese! Dessverre kan jeg ikke skryte på meg at det var noe som gir meg noen slags fordel på skolen. Likevel var det enda ei bok jeg kan krysse av på listen over bøker jeg skal lese, for ja, jeg har faktisk ei liste. I går var også fristen for å levere inn bøkene jeg lånte tidligere, for dere som ikke var med da var det Dracula og Digital fotografi i praksis. Jeg vet ikke om det er positivt eller ikke, men da jeg gikk ut fra biblioteket hadde jeg hadde jeg flere bøker enn da jeg kom dit. Gikk inn med to, kom ut med fem. Tre lånte, to kjøpte. I tillegg kjøpte jeg The catcher in the rye og Twilight da jeg var i Levanger tidligere denne uka. Som dere skjønner, det begynner å bli en del bøker å lese.

Heldigvis, om jeg kan si det, leste jeg (nesten) ferdig The catcher in the rye i går, og kan i dag begynne på Naiv. Super. Liv?

