Skip to content

Hjertevill

Gårsdagens kjøp kommer i to deler, grunnen er så enkel som at jeg rett og slett glemte å ta bilder av de to siste plaggene. En fordel er vel at jeg slipper å laste opp 7-8 bilder i ett innlegg.
Først, dagens antrekk. Kjedelig og uinspirert, men det får så være:


Cardigan-ting: Lindex (ny)
Singlett: Cubus
Bukse: Cheap Monday (alt for gammel)
Sko: Svarte skinn-Converse


Genser: Herreavdelinga på Kappahl
Chinos: Dameavdelinga på Kappahl
Belte: Kappahl

Jeg som aldri finner noe på Kappahl og generelt synes det er en butikk med 98% kjerringklær fant overraskende nok et helt antrekk der. Etter som chinosen stopper nede på leggen er dette selvsagt et antrekk for sommeren, gleder meg hardt!


Escada – Incredible Me som dere ser. Måtte en liten tur innom Estetique før vi dro, bare for å se selvfølgelig. Etter et par minutter og utallige lukter fant jeg ut at jeg trengte en parfyme som var litt mer meg igjen. Parfymen som er meg er Hugo Boss – Deep Red, men siden jeg ikke vil ødelegge de minnene får igjen hver gang jeg kjenner den lukta, tørr jeg ikke å kjøpe den igjen. Synd, men sant, men også litt koslig.

