Skip to content

Hjertevill

Dagen har blitt tilbragt på skolen, hjemme og på kino. Skolen var skole som alltid, filmen vi dro på var Yes Man med Jim Carrey. Synes filmen var enda bedre enn jeg hadde forventet og må si at selv om humoren fortsatt var ganske typisk Jim Carrey, liker jeg han bedre nå enn før. Anbefales hvis du har lyst til å se en søt film som ikke er en typisk jentefilm.

Etter å ha lagt ut bildet av guttene fra Lords of Dogtown i går fikk jeg en plutselig trang til å laste ned gamle filmer jeg har sett før, men som forhåpentligvis bare er enda bedre nå! Til nå har jeg funnet Lords of Dogtown(såklart), Requiem for a Dream og Napoleon Dynamite. I tillegg har jeg gamle filmer jeg ikke enda har sett som for eksempel Gudfaren-triologien, The Big Lebowski og Gangs of New York. Videre tar jeg gjerne imot alle tips fra dere om gode must-see-filmer, kjør på!


Napoleon Dynamite er en av mine all-time favoritter, den blir bare bedre og bedre for hver gang du ser den!

