Skip to content

Hjertevill

Først og fremst må jeg bare skryte litt av meg selv:
1. Jeg fikk 4(!) på mattetentamen, jeg er så fornøyd det er mulig å bli for en firer!
2. Gramatikk-prøven i spansk i dag gikk mye bedre enn selve prøven(her er det vel både et pluss og et minus)
3. I dag har jeg skrevet notater til alle tre kapitlene vi har om på samfunnsfag-prøven i morgen!
4. Jeg har gått opp fra 8 til hele
9 prenumeranter på bloglovin!

Nå som februar har kommet føles det som om tiden kommer til å gå så mye fortere! Det er jo plutselig bare 3 måneder til mai og helvetestid som ferskis, JOY. Planen er å kjøre omveier til byen, sannsynligvis bli nødt til å ha med en genser å skifte med hele tiden og selvfølgelig ikke være ut verken natt til 1. eller natt til 17.! Neida, jeg håper (og tror?) at jeg ikke har så alt for mye å frykte. Årets svarteliste, i år kjent som koselista, tror jeg faktisk blir publisert i russeavisa, det skal bli… interessant! Andre planer jeg har for livet framover er trondheimstur i vinterferien, h&m-pakke i april og etter det kommer vel sommerferien raskere enn man skulle tro, etter april såklart. I nærmeste framtid skal jeg se ferdig Cold Case, lese gjennom samfunnsfagen 1-2 ganger, dusje og legge meg. God natt!


Bare for å bevise at det faktisk kan være fint vær her også.

