Skip to content

Hjertevill

Klokka halv 1 i natt forsto jeg endelig hvordan man løser en likning med logaritme i. Klokka 1 forsto jeg greia med cosniussetningen. Klokka halv 2 dusjet jeg. Som dere skjønner ble det ganske sent. Likevel har jeg i dag klart det umulige, å holde meg våken en hel dag! Sett bort fra helgene vet dere vel at det å måtte sove om dagene er min.. akilleshel? Sucky sammenligning, men whatever. I dag har jeg i allefall klart det! Det ble feiret med trening, epler og ost og kjeks, litt fram og tilbake på sunnhetsskalaen, men det får så være.

Kan vel slenge med at den 4-timers matteprøven ikke gikk så helt forjævlig som jeg hadde sett for meg. Litt kjipt er det å komme ut etter å ha slitt med den siste oppgaven i 45minutter, blitt ferdig i aller siste sekund og som den siste av absolutt hele klassen og høre at de aller fleste har et annet svar enn det jeg kom fram til. Jaja, det er ikke alltid flertallet som har rett, eller hva?


Nå skal jeg prøve å glemme hvor irritert jeg er på mamma som kritiserer pengebruken min og heller prøve å lære meg et gram spansk til spanskprøven i morgen. 3 prøver på 3 dager, I love my life
Hør en fin sang, smil og tenk på vinterferien som er på vei.

