Skip to content

Hjertevill

Unnskyld ordbruken, men fyfaen. Slutten av kampen gjorde fysisk vondt å se på. De fem første minuttene etter kampen var jeg enda så lamslått at jeg ikke hadde sagt et ord. Likevel synes jeg det er på plass å si at jeg er stolt av hva handballguttene har prestert dette mesterskapet! Til å ha kommet inn i mellomspillet uten poeng i hele tatt, og å komme så nær en semifinale synes jeg ikke er noe annet enn beundringsverdig av guttene våre. Det er langt over hva jeg hadde forventet i ale fall og jeg tviler ikke på at vi vil nå den semifinalen i neste mesterskap. For meg virker det som om guttene har en helt annen energi nå med Robert Hedin, som om alle yter enda bedre enn de gjorde før.

Nå skal jeg fortsette med matten, dessverre. Jeg forstår fortsatt ikke noe av logaritmer, care to explain?




