Skip to content

Hjertevill

Jeg har prøve i morgen. Hør på noe fint og drøm om sommer, grønt gress, vanilje-is og jordbær, skjørt, kjoler og halvnakenhet mens jeg jobber for å få livet mitt tilbake. Har verken fantasi eller tid til å skrive noe med noen slags mening i når hodet mitt forsøker å konsentrere seg om Finnmarksvidda, fjellandskap, ressurskonflikter og lofotfiske, noe som er vanskelig nok i seg selv. Forsøket ville vært mer meningsløst enn mine vanlige tanketømmere og ubetydelig snakk. Vi snakkes når hode, tanker, fantasi og ordforråd er tilbake på plass, kanskje i kveld/natt, kanskje i morgen.

I mellomtiden kan dere også legge meg til på bloglovin(ikke bloggr.no/crap), bare som en trøst.


<a href=»http://www.bloglovin.com/blogg/223762/mskjelbred»>bloglovin – mskjelbred<</a>

