Skip to content

Hjertevill

Hva gjør man med livet når man i en alder av 17 allerede har bakt de mest perfekte sjokkobollene?Trikset for å få de så bra er meg og Sara(med litt hjelp av mamma) + å la de heve oppe på ovnen. Kan forsåvidt være lurt å passe på så den ikke er så varm at plastikken smelter.
Over til noe annet. Jeg fikk en forespørsel om å legge ut bilde med tightsen jeg kjøpte i går på på, så her har dere det:
(Klikk for å få de større)


Grunnen til at jeg liker de er at de, i motsetning til de fleste andre «dongri»-tights, faktisk har lommer bak. Følte rompa mi så 50 ganger større ut enn den faktisk er i de andre jeg har prøvd. Dessuten er stoffet litt tykkere enn vanlig tights-stoff og den føles egentlig tykkere ut enn CM-buksa mi, et pluss alle andre årstider enn sommeren når det ikke spiller så stor en rolle.

