Skip to content

Hjertevill

Ja, jeg er så tragisk at jeg har tusja på meg ei tatovering. Nei, det er ikke fordi jeg «later som», men fordi jeg faktisk vurderer å ta tatovering der og vil ha et lite bilde av hvordan det hadde vært. Det øverste bildet er selvsagt tusjinga(?), det nederste er tatoveringa jeg vil ha, eller en lik med færre fugler. For ja, det er fugler(selv om tusjinga mi ligner mer på flaggermus). Ikke arr etter å ha presset inn en spiker som noen av venninnene mine foreslo det lignet på. Jeg vil også ha de så de er synlig mot meg siden en eventuell tatovering ville vært for meg. Grunnen til at jeg vil ha denne er rett og slett at den betyr noe, den sier meg noe hver eneste gang jeg ser den.

Hva synes dere? Om tatoveringa «mi» og tatoveringer generelt?

