Skip to content

Hjertevill

Jeg har hatt en fin dag, muligens den beste på en god stund. Skolerutinene har kommet inn i kroppen igjen, det betyr ikke at jeg ikke sover på dagene, men det betyr at dagene virkelig går unna. Jeg innså ikke at det var torsdag i dag før skoledagen var ferdig! I tillegg er det faktisk slik at jeg gleder meg til skoledagen i morgen. Det er når jeg har sånne dager at jeg innser hvor bra jeg egentlig har det. En dag for å minne meg på at det er egentlig ikke så ille som jeg tror.

Denne ble postet av childhood flames i går kveld og etter det har jeg hørt den gang etter gang. Jeg har aldri før hørt noe av Bob Dylan som jeg har lagt spesielt merke til, men denne gjorde meg helt speachless, fant ikke noe bedre norsk ord for øyeblikket. Den varer 7 minutter, men tro meg, det er verdt hvert eneste sekund.

Jeg kommer aldri til å være i stand til å skrive noe som engang nærmer seg denne. Det liker jeg å tro det er de aller færreste som gjør

