Skip to content

Hjertevill

I går sov jeg én time, i dag sov jeg en halv. I går så jeg tv-serier klokken 12 på natta, i dag ble det 11. Dette lover bra, ikke sant? I tillegg er jo selve innlegget skrevet ganske mye tidligere, noe som muligens er et pluss. Nyheter for dagen er at bestevenninna har knekt armen, på fotballtrening. Logisk? Nei, men siden ulykken allerede var skjedd var det obligatorisk med trøste-besøk. Noe som også førte til brownies og vanilje-is. Jeg trosset til og med planen om å slutte å spise godteri o.l i ukedagene, selv om den er tilbake igjen nå. Før jeg dro måtte jeg også rette ut håret hennes til i morgen siden hun selvfølgelig ikke får det til selv, det er til og med høyrehanden som er brukket, stakkar.

Av bra ting denne kvelden har ført med seg er at vi bestilt klær fra h&m, de kommer ikke før i midten av april, men det gir meg hvertfall noe å se fram til! Til meg ble det tre par sko, noe mamma ikke ble spesielt begeistret for. I tillegg ble det alt dere ser på bildet. Må si jeg er rimelig fornøyd til at det «bare» ble 930 kroner, frakt og postoppkrav kommer i tillegg, men siden vi deler på det blir det ikke mange kronene hver. Når jeg ser over kjøpet nå innser jeg at jeg kanskje burde kjøpt litt mer klær i samme slengen, men det får så være for denne gangen, jeg er uansett fornøyd.

ps. en liten gladnyhet: The Killers skal til Hultsfred! Gjett hvem som krysser alle fingre og tær for at de tar turen innom Norge i samme slengen! Listen for påmelding for alle som vil være med er herved åpnet, wanna join?

