Skip to content

Hjertevill

Vel, siden jeg til tross for harde forsøk ikke lyktes med å få meg kjæreste i dag kan dere nå gratulere meg med å ha gått et helt år som singel! Og ja, selvfølgelig tuller jeg bare, så desperat er jeg heldigvis ikke, enda. (Tull igjen) Dagen har gått lett forbi, jeg har faktisk hatt noe å gjøre hele dagen. Først jobb, så taco og film med et par av jentene. Det ble også litt sladder og prat, men det hører med, ikke sant?

Det som forøvrig var høydepunktet med kvelden var da vi kom opp fra kjelleren hvor vi hadde sittet og sett film. Der satt nemlig foreldrene til Marte i samme sofa og mora hennes lå inntil faren. Dere vet, sånn som man ikke forestiller seg at foreldrene sine gjør lenger. Det var nettopp dette som gjorde det så fantastisk fint, at de til tross for å ha vært gift i 27(!!) år, fortsatt holder hender når de er ute og går og sitter sånn foran tv’en. De hadde til og med tent opp i peisen, awww.


Meg om 60 år, mhm!

