Skip to content

Hjertevill

Da jeg hadde kommet 20 minutter ut i gårsdagens episode av 90210 innså jeg, hvorfor ikke gjøre dette fint? Derfor ble det te, for de som ikke kjenner meg, jeg er ikke noen te-drikker. Hvor mange skjeer sukker er det vanlig å ha i? Uansett, jeg bestemte meg for å prøve noe nytt for en gangs skyld. I kveld prøver jeg å la alle de store spørsmålene ligge og i stedet ha det fint. Ikke la tanker om utdanning, jobb, lønn, unger og ikke minst kjærlighet bekymre meg. Jeg vet ikke når, men jeg vet det skar seg den dagen jeg gikk over til å tro at jeg ikke kan være lykkelig uten en gutt å kalle min.



Vel, som jeg sa, ikke noe mer av det i kveld. Du kan kalle meg en tosk for å være oppe så lenge, men hvem bryr seg, det er tross alt helg snart.

