Skip to content

Hjertevill

Jeg aner ikke hva som foregår med døgnrytmen min for tiden, annet enn at den er helt på trynet. Jeg klarer å holde meg våken hele skoledagen og ei lita stund utover ettermiddagen. Når klokka begynner å nærme seg 17.00 blir både øyelokk og hode blytungt og jeg ender som regel opp med å legge meg rett etter middagen er fortært. Dette resulterer i absolutt ingenting av fornuftige fritidssysler som for eksempel trening, fotografering og lekser. Alle disse burde selvsagt vært prioritert over det å ligge i senga fullt påkledd med både pledd OG teppe og dermed våkne opp litt småsvett og med følelsen av å ha 40 i feber etter et par timer.

En annen ting med denne sovingen er at jeg ikke får sove igjen på natta, slik som nå. Til nå har jeg nappet øyenbryn og vurdere å sette igang med å lakkere negler, tragisk. Det er vel ikke noen med tips til hvordan å få sove? Andre alternativ enn å bruke flere dager på å fikse døgnrytmen helst, gjerne noe som fungerer med en gang.

I mellomtiden surrer jeg meg inn i ullteppet og venter på det minste tegn på trøtthet.

