Skip to content

Hjertevill

I dag ringte de endelig fra elkjøp og fortalte at de hadde fått inn mobilen. Naturligvis gikk turen rett ned dit da mamma kom hjem fra jobb. Jeg må ærlig talt si at jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg faktisk like den like godt som den gamle, men det er selvfølgelig bare fordi jeg har har V3’n i nesten tre år! For de som ikke har fulgt med tidligere ble det Samsung F480, i svart/grå selvfølgelig.

Vet jeg egentlig ikke trenger å gjøre det, men likevel må jeg bare beklage de kjedelige innleggene om dagen. Dette har vært den mest «spennende» dagen på lenge, og alt som skjedde i dag var kjøpet av ny mobil og at jeg har begynt å trene igjen, vilt liv jeg har! Menmen, det var godt å trene, ikke minst det å endelig få jogge litt. Hvordan er det med dere, kommet inn i rutinene igjen?

