Skip to content

Hjertevill

I kveld har jeg feiret bursdagen min(som selvfølgelig ikke var i dag) sammen med de fleste av vennene mine. Fikk mange fine gaver, blant annet penger(trengs alltid), skinnjakke, skjorte/bluse(?) og et sett med shampo, balsam og hårkur. Kan helt ærlig si at jeg bli glad for alt jeg fikk, det er ikke alltid man slipper unna alt mulig unødvendig dritt folk kan finne på å gi i gaver.

Var også i byen i dag med planer om å gjøre diverse kupp på salg. Vel, av de tingene jeg kjøpte var det bare ett kjøp som var på salg, heldigvis var det også det dyreste. Det som ble kjøpt er et par svart skinn-converse, en svart topp som er løs oppe og med et stramt «belte» nede og en leopard-tights som jeg fortsatt ikke er sikker på om jeg synes er grei eller bare tacky. Hva synes dere?


Har brukt så lang tid på innlegget at milkshaken er drukket opp, dessverre.

