Skip to content

Hjertevill

Jeg endte opp hjemme i senga i dag, og godt var det! Kjenner meg lettere i hodet så i morgen blir det skole igjen. Føler jeg havner skikkelig utaforr bare jeg er borte en dag så det er egentlig bare godt å komme seg tilbake med en gang. I dag feiret vi bursdag med en liten del av slekta, koslig. Et gavekort rikere, så som dere skjønner var det ikke akkurat mange her.

Noe som var artigere var at vi endelig fikk det første brevet fra SOS-barnebyer! Jeg har ikke fortalt det før, men det har seg nemlig sånn at vi registrerte oss som faddere nå i jula for et barn i Asia. Vi har enda ikke fått vite hvilket barn vi får eller i hvilket land, dette får vi et brev om innen to uker. Tror mamma gleder seg enda mer enn meg, blir liksom enda en unge hun kan bry seg om.


I morgen vurderer jeg å gå ned til byen for å
låne bøker! Altså, det har ikke skjedd siden barneskolen! Det har seg bare sånn at etter den dagen tidligere her hvor trangen til å lese bøker plutselig meldte seg har jeg fortsatt ikke funnet noen. I morgen begynner et nytt og bedre liv!

