Skip to content

Hjertevill

Først vil jeg bare si tusen takk for alle bursdagshilsener! Kan ikke si jeg merker noen stor forskjell i dag fra i går, men det kommer vel for hver dag som går nå. Den eneste forskjellen hittil er jo at alderen på nettby forandret seg, jippi! Neida, men slik er det jo som regel hver bursdag. Man skjønner ikke at man faktisk har nådd enda et år før man er halvveis til neste år allerede. Det har ikke vært noen stor feiring i dag, annet enn at jeg var på resturant med et par venninner. Selve feiringen blir vel på enten fredag eller lørdag med jentekveld her hjemme. Film, drittmat og masse godteri er vel bare å regne med. De fleste av oss er rimelig utslitte etter jula enda så jeg tror ikke det er noe problem at det ikke blir mer fart over feiringa. Dessuten syns jeg også det er godt å bare ta det med ro noen ganger, jeg trenger ikke alt ekstra styret som følger med hvis man velger å ha fest. Likevel har jeg fått to fine gaver, en bag til kameraet(mamma) og ei t-skjorte(en kompis).


Avslutter dagen med litt god, gammel og tvers gjennom herlig feelgood-musikk, håper dere har hatt en fin dag tilbake på skolen!

