Skip to content

Hjertevill

Om 7 minutter er det bursdagen min, så har jeg nevnt det for… tredje(?) gang. Siden jeg ikke fikk sove igjen før klokka ble 7, sov jeg også til klokka var 15. Er det bare jeg som synes det er ekkelt å våkne når sola er på vei ned?

Uansett. I dag har jeg først vært på sykehuset for å besøke mormora mi som har fått en betennelse av noe slag, heldigvis tror jeg det vil gå bedre nå når de har satt henne på penicilin-kur. Etterpå dro jeg på kino med ei venninne for å se Max Manus. Jeg synes den var like bra som resten av landet synes, liker filmer hvor det på slutten etter filmen egentlig er ferdig, fortelles hvordan det gikk med personene videre i livet. Jeg tror jeg har en liten drøm om at det en dag skal være meg det står om på kinoskjermen. Selvfølgelig på grunn av noe stort jeg skal gjøre i løpet av livet. Det er lov å drømme, ikke sant?

