Skip to content

Hjertevill

Jeg sitter her og prøver å tenke meg ut til hva jeg skal gjøre 2009. Beklageligvis kommer jeg ikke fram til noe svar. Jeg håper dette vil være året jeg kommer meg over all dritt som har vært de siste par årene. Jeg håper dette vil være året mitt. Håper også jeg vil forelske meg igjen, en dag må det jo skje?

Jeg ønsker meg flere øyeblikk hvor jeg tenker at verden ikke kunne vært vakrere og flere opplevelser som aldri vil glemmes. For til tross for et generelt lite bra år, har jeg hatt flere slike øyeblikk. Jeg har gjort ting andre vil se på og si «hvorfor i all verden gjorde du det?», mens jeg sitter her og vet at jeg har en god grunn som jeg heller ikke trenger å forklare eller forsvare. Jeg sier ikke nei takk hvis noen har evnen til å gjøre 2009 til et år som 2007 var, som i forskjell til andre år bare var bra rett gjennom.

I kveld skal jeg, som alle andre, ut. Først vil jeg takke mine 7 følgere på bloggkoll og alle andre som leser bloggen min i ny og ne. En ekstra liten takk til de som faktisk kommenterer og dermed er grunnen til at jeg i hele tatt orker denne offentligjøringen av mitt vanligvis kjedelige liv. Til og med dere som leser den bare for å kunne drite meg ut ved en senere anledning. Skål for et nytt og bedre år, alle sammen!

