Skip to content

Hjertevill

Av diverse grunner endte gårsdagen i en masse tårer og kjefting, desverre. Menmen, pyttpytt, noen ganger blir det vel bare sånn. Tror det meste er greit igjen nå, håper i det minste det.

I dag var det julecup i fotball her i byen og det ble derfor sløst bort et par timer der. God toast hadde de da, spiste 3 av dem. Utpå kvelden ble det pizza med kylling, biff og nachochips fra pizzabakeren og the dark knight, mmmmm!

Som den sanne superblogger jeg er føler jeg at jeg bør følge trenden og lage ei oppsummering av året. Likevel kjenner jeg at det ikke er noe jeg har spesielt lyst til. Året begynte med en hel masse tårer og det slutter vel sikkert på samme vis. Drittår av dimensjoner. Jeg har vært i syden og jeg har blitt slått opp med, begge for første gang i mitt liv. Ironien er vel at syden-turen kom som en konsekvens av tapet av kjæreste, velvel. Til gjengjeld for en dårlig oppsummering av et dårlig år gir jeg dere sangen jeg føler er 2008 for meg.

Sukket i starten er som å høre hele året kortet ned til mindre enn et sekund, det er som å høre meg selv.

