Skip to content

Hjertevill

Jeg har hatt den beste juleaftenen på et par år. Presset stemning var i kveld byttet ut med minner fra da vi barna var små, koselig. Det er noe spesielt med å ligge under den samme gardina jeg lå under da jeg var… 5, 6 år muligens. Den gardina jeg og broren min hadde hele året, med unntak av jula hvor mamma byttet den ut med ei vanlig, tykk hvit ei som hun sydde fast tøystykker formet som hjerter og stjerner på. I tillegg både ser jeg og finner ting som bringer tilbake gode minner. Noen fra lenge tilbake og noen ikke fullt så lenge. Uansett er det fint.


Totalt bomskudd.


På vei til farmor, til tross for at det ser ganske dystert ut var det ganske fint hele veien.


Engel jeg fikk for mange år siden, den sitter oppe på peisen hvor jeg plasserte den enda.

