Skip to content

Hjertevill

For å være helt ærlig kjeder jeg meg noe helt forferdelig. Denne julematen gjør meg tydeligvis trøtt i og med at jeg sov over 2 timer nå tidligere i kveld. Til tross for alle sunnhetseksperter på vg.no som forteller hvilken og hvordan du skal spise julemat uten å bli feit i jula, trosser jeg alle sammen og har spist meg stappe mett både i går og i dag. Ribbe, medisterkaker, pølser og sossiser, til neste år skal jeg virkelig prøve å overbevise mamma om å ha kalkun, det er vel ikke like ille?

Nå har jeg startet Harry Potter 1 og isolerer meg selv litt ved å putte øreproppene langt inn i øret. Godt. Snart kommer vel tante, onkel og søskenbarna mine, regner med det blir litt mindre kjedelig da. Ikke misforstå, det er koselig å være med slekta, jeg er bare litt slapp akkurat nå. Objektivet står selvfølgelig pent montert på kameraet og det fører med seg en del bilder.


Det var en lang tur.

