Skip to content

Hjertevill

Nå har jeg (nesten) gjort meg ferdig med julegavene! Det eneste jeg mangler nå er den andre halvdelen av gaven til bestevenninna mi, men siden jeg vet hva jeg skal kjøpe er det ikke noe problem. Klarte selvsagt ikke å la være å kjøpe noe til meg selv så det ble to tightser, en singlett og en grå cardigan-jakke-ting. I tillegg bestilte jeg napping og farging av bryn som skal gjøres lille juleaften. Føler det er en ganske stor sjanse å ta, men siden jeg ikke får dem bra selv unner jeg meg det og satser på at hun på frisørsalongen gjør det bra.

Skulle egentlig legge med et bilde av alle de pent innpakkede gavene, men siden jeg ikke har klart å få meg til å gjøre det på de siste 3 timene ble det ikke noe av. Det får bli i morgen.

