Skip to content

Hjertevill

Er ikke noen vits å ha en oppsummering av dagen siden den i grove trekk er helt lik gårsdagen. Unntakene er at jeg ikke sov og i stedet var på julekonserten til musikk, dans og drama. Noe var bra, noe var ikke bra, jeg har også lært at orgel ikke er noe jeg er spesielt glad i å høre på.

I kveld sier jeg meg enig med Ida Wulff angående hvor hot t-skjorte og tights kan være. Jeg slår i tillegg på stortromma med skinn-tights, levis-skjorte, null sminke og ullsokkene dere har sett et flertall ganger før! Jeg ler av meg selv.


Mamma har forresten bakt min favoritt av alle kaker vi har i jula, honningskiver! Heldigvis merker jeg at jeg begynner å gå litt lei av julekaker allerede. Bra med tanke på at jeg allerede synes jula har satt sine spor på kroppen.

