Skip to content

Hjertevill

I kveld har jeg vært på jobb og resten av kvelden skal forhåpentligvis sløses bort på å spille kabaloppgjør, se tv-serier og bare slappe av. Har bare to ordentlige dager igjen på skolen, på fredag har vi på 1.året studiespesialisering julefrokost noe som vil si at vi ikke har noen undervisning og i morgen skal vi se Crash i engelsk-timene. Til min store glede begynner jeg ikke på jobb før klokken 3 på søndag, ganske så heldig i og med at det er førjulsfest på lørdag. I mellomtiden må skal jeg jobbe også i morgen, kjøpe ferdig julegavene på torsdag, jobbe på fredag, feste og muligens ta siste innspurt på gavene på lørdag.

At jeg skal jobbe søndag, mandag OG tirsdag(lille juleaften!) tror jeg vil føre til at juleaften vil være her før jeg faktisk vet ordet av det. I år blir det nok ekstra spesielt siden vi skal feire den oppe hos pappa. Jeg har ikke tilbragt en hel dag oppe hos han siden… vel, det er nok over et og hvertfall et halvt år. Tror i tillegg jeg skal overnatte hos han til 1.juledag, før jeg, mamma og muligens guttene drar oppover til Li for å være hos besteforeldrene mine i et døgn. Deretter skal jeg nedover for å dra på fest på 2. juledag igjen. Ja, det blir travelt, men jeg vil virkelig besøke besteforeldrene mine i og med at det er over et helt år siden det skjedde også. Uff, nå får jeg dårlig samvittighet over hvor sjeldent jeg faktisk besøker både pappa, besteforeldrene mine og farmor. Jeg vet det ikke gjør alt bra igjen ved å bare besøke dem nå i jul, men det er i det minste bedre enn ingenting.
Hvor og med hvem skal du tilbringe julen?


(Deviantart)

