Skip to content

Hjertevill

Må først gratulere håndballjentene med et velfortjent EM-gull! Var rett og slett herlig å se dem kjøre over Spania noe så fullstendig som de gjorde i 2. omgangen. Straffepiruetten var rett og slett toppen av kransekaka! Nå er det bak kulissene på Max Manus som står på på tv’en her i huset. Er det en norsk film jeg virkelig har forhåpninger til er det denne!

I dag var det søndagsåpent i byen noe jeg utnyttet siden jeg må jobbe selv neste søndag. Fikk gjort ferdig en julegave nå. One down, ten to go(minst). Fikk også kjøpt en singlett jeg satser på å få brukt i jula og sikret meg en finfin julegave fra ei venninne! Jeg har i tillegg fått et par ideer om hva jeg skal ønske meg av andre venninner noe som er til stor hjelp både for meg og forhåpentligvis også for dem. Hater å bli spurt om hva jeg ønsker meg og absolutt ikke ha noe å si, dårlig samvittighet til tusen fordi jeg vet hvor vanskelig det da blir å finne noe.

Til pappa er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe enda, men det blir mest sannsynlig ei bok. Til mamma har jeg allerede kjøpt en ring og jeg vurderer i tillegg ei ABBA-bok, Mamma Mia-filmen eller eventuelt begge to. Brødrene tror jeg kanskje skal få Norges Herligste-dvd’en, mens det da er gavene til de fleste venninnene som står igjen. Litt rart at det er gavene til de som er like gamle som meg som er de vanskeligste! Er det bare jeg som ligger langt etter eller har dere ikke kommet mye lenger med julegavene dere heller?

