Skip to content

Hjertevill

Formen er og har vært fin i hele dag. Har latt tante og mamma ta seg av det meste av bakinga, mens jeg har spist meg kvalm på pepperkakedeig og sett tv sammen med søskenbarnet mitt. Har fortsatt drittvondt i føttene, men denne gangen har jeg ingen synlige skader, wuhu! Det gjør likevel til at jeg går på yttersiden av føttene, noe jeg kunne tatt bilde av, men ikke orker akkurat nå siden håndballjentenes semi-finale mot Russland har startet.

Jeg har forresten et objektiv liggende oppe på butikken som venter på meg. Grunnen til at jeg ikke løp oppover og hentet det så snart jeg våknet og så e-posten er at jeg uansett må vente 11 dager før jeg får lov til å bruke det. Det er jo tross alt julegaven fra foreldrene og jeg får bare dårlig samvittighet hvis jeg maser meg til å bruke det nå. Kan vel mildt sagt si at det blir 11 laaaaaaange dager! Neida, vi får se. Jeg skal jobbe på tirsdag, onsdag, fredag og søndag neste uke så det er en mulighet for at de går raskt unna også. Det som stresser meg litt er at jeg har ikke blitt ferdig med en eneste julegave enda! Heldigvis for meg har jeg fått lønn jobben og ungdomssrådet som gjorde at jeg har over 900 kroner på konto til tross for at jeg brukte omtrent 500 på diverse småting i går! Hvorfor har det seg sånn at hver gang jeg drar til byen og bare har planer om noe småtteri ender det som oftest i større summer enn hvis jeg faktisk skal ha noe?


Bilde jeg tok i går og som jeg må innrømme jeg ble ganske fornøyd med.

